האפשרויות השונות של שירותי הדברה במרכז

הדברה במרכז מאפשרת ללקוחות להזמין סוגים שונים של הדברות בהתאם לסוג המזיקים הקיימים בבית, מכרסמים, נמלים, נמלות אש, פרעושים, פשפשים, תיקנים ועוד.

 

להזמנת שירותי הדברה ירוקה חייגו – 077-8042177 או השאירו פרטים עכשיו:

מדביר בתל אביב הוא מי שעוסק, עבר קורס ייעודי לכך והוא מכיר את כל סוגי החומרים הן הכימיים והן הירוקים ומסייע לכל לקוח כדי להתאים לו את ההדברה הנכונה עבורו.

פשפשים בשדות

אחת התופעות המטרידות היא הגעה של פשפשים לשדות של החקלאים במושבים באזור השרון, הפשפשים הורסים את התוצרת החקלאית ולאחר מכן אי אפשר למכור או לאכול אותה. הפתרון הוא פיזור של פשפשים מיוחדות שטורפות את הפשפשם הרגילים וכך נפסקת התופעה של פגיעה בגידולים בשדות של החקלאים.

הדברה של פשפשי מיטה

פשפשי מיטה מתחפרים במקומות שונים כמו לדוגמה בתוך ספות, מיטות, מזרנים, כורסאות ווילונות ועוד. ההדברה האפקטיבית נגד הפשפשים היא כימית אך היא נעשית רק לאחר הכנה שמבצעים בני הבית בהתאם להסברים של המדביר. יש לכבס בחום גבוה את כל כלי המיטה ולאחר מכן לשאוב היטב את כל הריפודים, השטיחים והווילונות כדי לשאוב את הכמות המקסימלית של הפשפשים ושל הביצים, הגלמים והזחלים שלהם.

לאחר מכן מגיע המדביר ומרסס את כל המרחב כדי שאם נותרו פשפשים במקום כלשהו הם ימותו עקב החומר הכימי. יש לתת חשיבות רבה לנושא הטיפול הרוחבי בבעיה זו ולשכנע את השכנים לבצע פעולות זהות, כדי שהבעיה הכללית תיפתר ולא הפשפשים ימשיכו לעבור בין הדירות.

הדברה של תיקנים ונמלים

תיקנים ונמלים הם חרקים שלא אמורים להיות בבית ולכן המגמה היא לבצע הדברת נמלים והדברת ג’וקים בתל אביב באופציה הכימית או באופציה הירוקה על פי החלטת הלקוח ובהתאם לשיקולים ענייניים.  אם יש בבית תינוק או בעל חיים, במקרה כזה המגמה היא לבצע הדברה ירוקה.

המדביר מרסס את החומר שעליו סוכם לאורך כל הקירות בבית ומתחת לארון המטבח. בדרך זו בכל הבית יש ריסוס שנספג לאט לאט במרצפות ובפאנלים. ההנחיות של המדביר הן לסגור את כל חלונות הבית לשעתיים, ושטיפת רצפות לבצע רק לאחר כמה ימים, כדי שהאפקטיביות תחזיק לאורך זמן לפחות עד תום תקופת האחריות.

הדברה של יתושים

מי שמבצע הדברה נגד יתושים מחפש שלוליות קטנות או מים עומדים ליד צינורות ההשקיה. הסיבה היא שבמקומות הללו מתרכזים היתושים בקינים גדולים הכוללים לפעמים אלפי יתושים. ריסוס מאסיבי שלהם יקטול אותם וימנע את הגעתם לדירות. במיוחד בקיץ הנושא הוא חשוב מאד כיוון שהיתושים עוקצים את הילדים ואת התינוקות במקומות רבים בגופם והם סובלים מכך מאד

אם קיימים מזיקים בקרבת הבית שלכם, זה הזמן להזמין אותנו כדי שנבצע בבית ובגינה הדברה יסודית ליצירת שקט נפשי. רשמו כאן את מספר הטלפון שלכם ונתקשר אליכם בהקדם.

לחצו כאן להזמנת שירות של הרחקת יונים בתל אביב

אולי יעניין אותך:

צרו קשר

אתר מפורסם ע”י עגם שיווק באינטרנט