5 דרכים לביצוע שירותי הדברה ירוקה בתל אביב

ברחבי ישראל מתבצעים מדי יום הרבה מאד הדברות נגד סוגים שונים של מזיקים כמו תיקנים, נמלים, מכרסמים, טרמיטים ועוד.

 

להזמנת הדברה ירוקה חייגו – 077-8042177 או השאירו פרטים עכשיו:

קבלת רישיון של מדביר מקצועי מוסמך

חשוב מאד להפנים את העובדה שעבודה ההדברה נעשית רק על ידי מדבירים מקצועיים שעברו קורס ממשלתי. בקורס זה לומדים את כל רזי המקצוע, מכירים את כל סוגי החומרים הכימיים והירוקים שהמשרד להגנת הסביבה מאשר לבצע הדברה באמצעותם, היתרונות, החסרונות וההשלכות של כל אחד מהם. בתום הלימודים, נערכים מבחנים ורק מי שצולח אותם, מקבל תעודת של מדביר מוסמך.

המדבירים אמורים בכל פרק זמן לחדש את הרישיון שלהם ולכן כשמגיע מדביר מוסמך לבצע הדברה בבית, במשרד או במפעל יש לוודא שמדובר באדם שיש לו רישיון תקף ולכן הוא מוסמך לבצע את ההדברה הנדרשת.

ביצוע שירותי הדברה בתל אביב

כמו בכל הארץ, מתבצעים אנו מבצעים גם שירותי הדברה בתל אביב נגד סוגים שונים של חרקים ומזיקים. אף אחד אינו אוהב את העובדה שחרקים מסתובבים בבית או בחצר ולכן מזמינים מדביר שיבצע הדברה ירוקה בתל אביב בהתאם לבעיה הקיימת.

אצל המדבירים וגם במשרד להגנת הסביבה קיימת העדפה לביצוע הדברה ירוקה, בעלת רעילות נמוכה כמו 50 LD כדי לא להשתמש בחומרים כימיים חריפים, העלולים לגרום לנזקים משמעותיים לבני הבית.

תיאום ביצוע ההדברה הירוקה

אם קיימים בבית תיקנים או נמלים (עוד על הדברת נמלים בתל אביב) מהסוגים הרגילים, מבצע המדביר בדרך כלל הדברה משולבת של חומר שקוטל את שני סוגי החרקים האלה. בעת תיאום נושא ההדברה, חשוב להדגיש בפני המדביר אם גרים בבית זה תינוקות, ילדים קטנים או חיות מחמד, כיוון שאם התשובה היא כן, יהיה צורך בהיערכות מיוחדת.

מתאמים מועד לביצוע ההדברה ולקראת הגעתו של המדביר הדיירים מרחיקים ריהוט כמו ספות, שידות וארונות מהקיר כדי שאפשר יהיה לרסס את החומר לאורכם של כל הקירות. בנוסף לכך פותחים את ארון המטבח הממוקם מתחת לכיור ומוציאים את כל התכולה הקיימת בו כמו חומרי הניקוי.

הדברת מזיקים הלכה למעשה

כשהמדביר מגיע, חשוב שבני הבית לא יהיו בדירה ורק נציג אחד יאפשר לו להיכנס ולבצע את מלוא ההדברה הנדרשת בכל רחבי הבית. בנוסף לכך, הוא יוסיף כמות גדולה יותר של ריסוס בארון שממוקם מתחת לסיפון המטבח, כדי למנוע הגעה של תיקנים או נמלים מהביוב, או עקב הימצאותם של חומרים אורגניים בסביבת הכיור ביום יום.

בשלב זה סוגרים את כל החלונות בבית ומאפשרים לחומר לשקוע. לאחר כשעתיים פותחים את כל החלונות, אין ריח בבית ואף על פי שמדובר באופציה של הדברה ירוקה למזיקים, חשוב לאוורר היטב את הבית.

הדברת מזיקים מסוג זה משפיעה לטווח הארוך ולכן כדי ליצור אפקט רחב ככל האפשר, ההמלצה היא לא לשטוף את המרצפות אלא לאחר כמה ימים. מדובר בשירותי הדברה שמבוצעים ברמה מקצועית גבוהה מאד ולכן גם לאחר כמה חודשים ועד שנה, אם נמלים נכנסות הביתה דרך הביוב או תיקנים נכנסים בטיסה דרך המרפסת בימים קיציים, הם מגיעים לאריחים או לפרקטים, מהר מאד החומר הקיים משפיע על מוחם ולכן הם מתים תוך פרק זמן קצר מאד וכך מונעים מצבים לא נעימים בבית.

הדברה במשרדים או במפעלים

בדרך דומה מבצעים מעת לעת שירותי הדברה ירוקה גם במשרדים, או במפעלים על פי ההנחיות הייעודיות לכל גורם שקבע המשרד להגנת הסביבה.

הדברה ירוקה נגד מכרסמים

הימצאותם של מכרסמים היא מטרידה מאד ולכן יש למנוע אותה בכל מקום כמו בבתים, במפעלים במשרדים ובכל מקום אחר. המטרה היא לא להרוג את המכרסמים לאור הסיוע שלהם בנושא חיות קטנות אחרות ולכן המגמה היא לתפוס אותם בדרכים שונות ולהחסירם לטבע.

אפשר לקרוא ללוכד חולדות שמיומן בלכידתם של המכרסמים הגדולים, הוא תופס אותם מרגליהם, מניח אותם בקופסה מיוחדת בעלת פתחי אוויר וגם נותן להם מזון. את העכברים והמכרסמים הקטנים יותר תופסים באמצעות מלכודות. גם אותם מניחים בארגז מאוורר ומובילים את כולם לאזור טבע סמוך שבו יוכלו להתחפר במחילות שלהם ולהמשיך את חייהם.

טרמיטים בחצרות הבתים

אחת התופעות הבעייתיות ביותר בחצרות היא הטרמיטים. מדובר במזיקים קטנים מאד אשר מגיעים לכל המקומות בבית אשר בנויים מעץ כמו דלתות, משקופים, ארונות מטבח ועוד. כאשר רואים שאריות של צואה שחורה וקטנה במקומות רבים הסמוכים לעץ, קיימת סבירות גבוהה שמדובר בטרמיטים, אך השיטה הנכונה היא לצלם את השאריות הללו ולשלוח למדביר המנוסה כדי שהוא יכריע ולבצע הדברת טרמיטים.

הדברת טרמיטים
הדברת טרמיטים

אם אכן מדובר בטרמיטים מבצעים את מהלך ההדברה בשני מועדים. בשלב הראשון מרססים בבית וגם בחצר בעומק רב כך שהחומר יחדור פנימה לתוך המחילות ויהרוג את כל הטרמיטים. לאחר פרק זמן קצר על פי החלטת המדביר, מתבצע סבב נוסף כדי לקטול טרמיטים נוספים שלא הוכחדו בסבב הראשון. מדובר במהלך מסיבי כדי למנוע הגעה של טרמיטים רבים לבית, דבר שהוא אינו נעים לחלוטין.

פרעושים בבית ובגינות

אם אתם גרים בתל אביב וזקוקים לשירותי הדברה בתל אביב מטפלים גם בנושא הדברת פרעושים אך קיימים חומרים ספציפיים המתאימים לריסוס בבית ואחרים לטיפול בפרעושים הקיימים בגינות ופרעושים המשתלטים על אזורים חקלאיים.

 

בבית מבצע המדביר הדברה ירוקה נגד פרעושים וזאת לאחר שבני הבית ניקו היטב את כל השטיחים, הווילונות, השקעים בספות ובסדקים בקירות באמצעות שואב אבק וחומרי ניקוי ובביצוע כביסה לכל הפריטים הגלויים.

בגינה מבצעים שירותי הדברה פיזור של אבקה המרחיקה את הפרעושים וכשמדובר על שטחים חקלאיים, מרטיבים את האדמה ומפזרים את החומר. מדי פעם הופכים את האדמה וכך בדרך כלל תוך פרק זמן קצר,שטחי החקלאות נקיים מפרעושים באפן מוחלט.

ההנחיה הכללית של כל מי שעוסק בתחום ההדברה היא לקטול את המזיקים בדרך ירוקה המותאמת לכל סוג של מזיקים, חרקים מכרסמים, פרעושים, פשפש המיטה ועוד.

אולי יעניין אותך:

צרו קשר

אתר מפורסם ע”י עגם שיווק באינטרנט