2 דרכים אפקטיביות בנושא הדברת פשפשים

חרק מציק זה מלווה את האדם מיליוני שנים, עוד מימי המערות. עקיצתו מזיקה ומסוכנת אך קשה מאוד לראות אותו ולהדביר אותו. מי הם הפשפשים ומה עושים נגדם?

 

להזמנת הדברת פשפשים חייגו – 077-8042177 או השאירו פרטים עכשיו:

דע את האויב

הפשפשים הם משפחה גדולה מאוד של חרקים בטבע שלרובם אין שום קשר עם האדם. הסוג שנקרא פשפש המיטה הוא היחיד שנדד מהעטלפים להטריד את בני האדם. העקיצה שלו אינה קטלנית אך היא מסוכנת לאנשים רגישים ומציקה באופן כללי. קשה להבדיל בין עקיצת הפשפש לעקיצות אחרות בעין לא מקצועית ולכן יש לחפש עדויות נוספות לנוכחותו של פשפשי מיטה בביתכם ולדאוג לבצע הדברת פשפשים ללא דיחוי.

זיהוי ואיתור של פשפש המיטה

את הפשפש עצמו יהיה קשה מאוד לראות מאחר שהוא משטח את גופו ועל יד כך מצליח להגיע למקומות מסתור כמו פינות בסיס המיטה למשל, את העדויות שהוא משאיר אפשר לראות בקלות. גללי צואה בצורת כתמים שחורים קטנים על המצעים, כתמי דם אדומים על המצעים הם סימן לפעולת העקיצה וביצים קטנות דמויות אורז הם עדות להטלה של פשפש המיטה. אם נתקלתם בכאלה סימנים רצוי ליצור קשר עם מדביר מקצועי שיגיע למטרת הדברת פשפשים.

הגעתם של הפשפשים הביתה לאחר נסיעות שלנו בארץ ובעולם

קשה להאמין אבל ברוב הפעמים האחראים להבאתם של הפשפשים אלינו הביתה הם אנחנו בעצמנו. פשפש המיטה נפוץ בבתי מלון ובמטוסים ובעת ביקור שלנו באחד מאלה, ייצמד הפשפש לבגדים ויחזור אתנו הביתה. אפשרות נוספת היא שרהיט עתיק שהבאנו הביתה או חבילה שקיבלנו, הביאו איתם יחד גם את הפשפש.

הדברה ביתית

פשפש המיטה הוא יצור עקשן ואין אפשרות להפטר ממנו ללא עזרה מקצועית של מדביר מקצועי ומנוסה. עם זאת יש כמה דברים שכדאי לעשות ובעיקר לא לעשות בטרם מגיע המדביר. אסור לנסות להדביר בחומרים ביתיים מכיוון שזה עלול להפיץ את נוכחותו של הפשפש ברחבי הבית, אסור להוציא שום דבר מהחדר הנגוע ואסור לחשוף את מזרן המיטה לשמש. מומלץ לכבס את המצעים בהרתחה, לכבס גם וילונות ומוצרי טקסטיל אחרים שהיו בקרבת המקום הנגוע.

הדברה מקצועית

הדברת פשפשים היא פעולה לא פשוטה הדורשת מקצועיות, ניסיון וציוד מיוחד להדברה זאת. ההדברה מתבצעת בשלבים ועל בני המשפחה ובעלי חיים המתגוררים בבית להתרחק ממנו עד לסיום תהליך ההדברה .

כיצד מתבצעת ההדברה

בשלב ראשון יגיע המדביר לאשר שאכן מדובר בפשפש המיטה, לאחר מכן הוא ישאב את כל מה שקיים באזורים הנגועים בעזרת שואב מקצועי בעוצמה גבוהה ויסלק את הפסולת מהבית. השלב הבא בתהליך הדברת פשפשים הוא ניקוי יסודי על ידי קיטור חזק של כל האזורים והחדרים ולסיום ריסוס השטח בחומרי הדברה. הדברת פשפשים היא משימה לא פשוטה ולא כל מדביר בתל אביב בעלת ניסיון בנושא. חשוב לוודא את הפרטים לפני הזמנת המדביר ולבדוק שהוא מוסמך ובעל רישיון בתוקף.

אולי יעניין אותך:

צרו קשר

אתר מפורסם ע”י עגם שיווק באינטרנט