להזמנת הדברת מזיקים חייגו – 077-8042177 או השאירו פרטים עכשיו:

בעולם המודרני יש כמה דרכים להדברת מזיקים, חלקם בשיטות כימיות ואחרות בדרכים ירוקות אקולוגיות, אלקטרוניות וביולוגיות.

מדביר מקצועי אשר נחשף לבעיית מזיקים אצל לקוח זה או אחר, ממליץ על מסלול ספציפי לפתרון כל בעיה כדי להגיע למידת ההצלחה הגבוהה ביותר.

כמה אופציות של הדברה כימית

המשרד להגנת הסביבה יצר נהלי עבודה מחמירים בתחום הדברת מזיקים ואסר על שימוש בחומרים זרחניים שהיו בשימוש עד לפני כמה שנים וזאת לאורהנזק הגדול שהם גורמים לאיכות הסביבה.

החומרים הכימיים שמשתמשים בהם היום הם פריטרואידים אשרמאושרים לשימוש לצרכי קטילה של מזיקים כמו תיקנים ונמלים.

הדברה ירוקה באמצעים שונים

הדברה ירוקה נעשית תוך שימוש בחומרי הדברה אקולוגיים נטולי ריח ונטולי רעלים, אשר מסוגלים למותת את המזיקים אשר מגיעים מעת לעת לדירות. מיד עם כניסתם לדירה המזיקים יחושו בחומר ותוך פרק זמן קצר הם ימותו.

אופציה נוספת היא התקנת מכשיר הפועל באמצעות גלי רדיו אשר מפחיד את המזיקים ומבריח אותם מהמקום אף על פי שבני האדם כלל אינם שומעים את התדרים הללו והם לא מפריעים להם.

קיימת גם הדברה ביולוגית שבה משמידים חרק מסוים והדבר גורם לקטילה של חרקים נוספים כמו לדוגמה פגיעה במלכה של הנמלים לאחר שמאתרים אותה ולאחר מכן כל הנמלים כבר לא פעילות.

ההדברה באמצעות תרסיסים בפועל

המדביר מגיע לבית הלקוח או למשרדו ועליו מיכל ובו חומר כימי או לחלופין חומר אורגני. הוא מרסס באמצעות משפך ייעודי חומר לכל הפינות, לאורך כל הקירות וסמוך לצנרת הביוב אשר מותקנת מהמטבח לחדרי האמבטיה והשירותים. הסיבה לכך היא שתמיד קיים תרחיש שיגיעו תיקנים מצנרת הביוב ולכן מרססים שם כמות נכבדה של חומרים.

לאחר פעולת הדברת מזיקים באמצעות הריסוס היסודי, מאווררים את החדרים היטב ולהשאיר את החומר על המרצפות ועל הפרקטים בכל שטח הבית. בדרך כלל המדביר ממליץ לא לשטוף את המרצפות, אלא לאחר כמה ימים כך שתהיה אפקטיביות מלאה לחומר שרוסס.

מלכודות עבור לכידת המכרסמים

מקומם הטבעי של המכרסמים הוא בטבע ולא ליד בתי המגורים, אך אין סיבה להרוג אותם כיוון שהם נמצאים שם. לכן משתמשים בכמה דרכים כדי להרחיק אותם מהמקום. המכשור באמצעות גלי הרדיו יוצר בריחה טבעית שלהם.

בנוסף לכך, אפשר ללכוד את המכרסמים במלכודות ייעודיות לכך ולאחר שהם נלכדים להסיע אותם לשדה קרוב, שמורת טבע או לדיונות ושם לשחרר אותם כך שימצאו מקומות לגדול בהם.

במקרים חריגים מפזרים רעל עכברים שאותו העברים, החולדות והעכברושים אוכלים כיוון שהם חושבים שמדובר במזון וכך קוטלים אותם.

אם אתם מחפשים מישהו מהימן לנושא הדברת מזיקים, אנחנו הכתובת. השאר כאן את הפרטים שלך ונציג שלנו ישוחח אתך.

צרו קשר

אתר מפורסם ע”י עגם שיווק באינטרנט