הרחקת יונים בתל אביב

להזמנת הרחקת יונים חייגו – 077-8042177 או השאירו פרטים עכשיו:

הרחקת יונים היא פעולה מקצועית וחשובה מאד כיוון שהיונים מביאים עימם כינים ובני הבית עלולים להידבק במחלה זו שאינה פשוטה כמו כינים שאנו מכירים בשיער.

הרחקת יונים בתל אביב אחת ולתמיד

היונים בונים קינים ליד המרפסות בדירות וזאת מכיוון שממוקמים שם מזגנים, מאיידים ומייבשי כביסה שפולטים חום בעת הפעלתם. חום זה חשוב להם כאשר הנקבות דוגרות על הביצים עד שהדור הצעיר בוקע מהן.

הקמת הקינים גורמת ללכלוך וזוהמה רבה בכל הסביבה ולכן הדיירים מחפשים דרכים שונות כדי לנטרל את הגעתם למיקומים הקרובים למרחב הבית.

עקב כך נוצר מצב שאי אפשר לתלות כביסה מחוץ למרפסת השירות, כיוון שהיונים נמצאים שם ומלכלכים את הכביסה הנקייה. מדובר במצב לא נעים ואף דוחה ולכן רבים מפסיקים לתלות כביסה מחוץ למרפסת זו ומוצאים פתרונות חלופיים.

השיטה היעילה ביותר היא התקנה של משטח פלסטיק קשיח ומחורר לכל אורכו ורוחבו של מסתור הכביסה. מדביר בתל אביב מותח אותו מקצה לקצה וסוגר אותו היטב באמצעות מסמרים או חיבורים אחרים בהתאם לשטח. מדובר בפעולה חשובה ביותר כי מספיק פתח קטן שייפתח עקב סגירה לא מהודקת, שהיונים ייכנסו שוב לשטח. היונים אינם מסוגלים לקרוע חומר קשיח זה ולכן אין ביכולתם לחדור פנימה לכיוון מסתור הכביסה.

אם מדובר בקומות גבוהות, ההמלצה היא לבצע זאת בבת אחת אצל כל השכנים. הדרך היעילה ביותר היא באמצעות סנפלינג מהקומה הגבוהה ביותר ועד הקומה התחתונה. ברגע שכל השכנים מבצעים זאת כל היונים מורחקים לצמיתות מהבניין וזאת בלי לפגוע בהם. אם אחד השכנים לא יסכים לבצע זאת משיקולים כספיים או אחרים, המטרד לא ייעלם לחלוטין.

שיטות נוספות להרחקת יונים מהדירות

קיימות כמה שיטות נוספות והן מיועדות בעיקר להרחקת יונים בתל אביב אשר מגיעים לנקודות שסמוכות לאדנים של החלונות בהיקף הבית, או למיקומים אחרים הסמוכים לדירות.

אפשר להציב שם דוקרנים אשר מעמידים אותם על כל אדן חלון בצפיפות. עקב הימצאותם של הדוקרנים היונים אינם מסוגלים לעמוד שם ואם ינסו לעמוד על הדוקרנים הם יפצעו ולכן הם מתרחקים ממקום זה. אפשר להציב במקומות שונים גם דחלילים של חיות שונות כמו ינשופים שמפחידים את היונים מאד וגם פעולה זו תורמת להרחקת יונים.

אופציה נוספת היא התקנת קפיצים על אדן החלון. מוצר זה יוצר מצב שהיונים מגיעים ועומדים על הקפיצים, הם מיד חשים בהקפצות החוזרות והנשנות, דבר שמפחיד אותם  ולכן מתרחקים מהדירה.

אם גם אתם סובלים מהימצאותם של יונים ליד הדירה, לכלוך, זבל, ריחות וקינים, תנו לנו לסייע לכם. השאירו כאן את מספר הטלפון שלכם ונמצא את הפתרון הנכון ביותר עבורכם, כדי להרחיק את היונים אחת ולתמיד.

צרו קשר

אתר מפורסם ע”י עגם שיווק באינטרנט