הרחקת יונים מהמרפסת

בכל העולם היונים מסמלות את השלום, אך בבית הן מהוות מטרד. הן מלכלכות, הן מרעישות, הן מעבירות מחלות וכינים, ועוד. היונה היא חיה מוגנת, ולכן אסור להדביר  ולהשמיד אותה, אלא רק להרחיק אותה בדרכים מקצועיות, אך לא מטרידות.

תל אביב היא העיר הצפופה ביותר בגוש דן ואולי אפילו בכל הארץ. העיר מלאה במגדלים רבי קומות למגורים ולמשרדים ובכל פינת רחוב נבנה מגדל נוסף. נוסף על המגדלים הרבים, בעיר פועלים בתי קפה ומסעדות ויש בה מבני תעשייה רבים. כל אלו ועוד מושכים את היונים להגיע אל תל אביב ולקנן בה.

גם אם אינכם סובלים מהלכלוך ומהרעש שמשמיעות היונים, חשוב להרחיק אותן מסביבת המגורים והעבודה כדי למנוע העברה של מחלות. היונים ידועות כבעלי כנף המעבירות מחלות העלולות לפגוע בבריאות של בני האדם וחיות המחמד ובמקרים קיצוניים למחלות קשות ולעתים אפילו למוות.

להדברה חייגו – 077-8042177 או השאירו פרטים עכשיו:

הרחקת יונים בתל אביב – כל השיטות וכל הדרכים

הרחקת יונים באמצעות דחליל בדמות עורב

העורב נחשב לאויב הגדול של היונים. הצבת דחליל בדמות עורב על יד מקומות הקינון, תפחיד את היונים ותרחיק אותן מהמקום.

הרחקת יונים באמצעות מלכודות

הצבת המלכודות תלכוד את היונים והמדביר המקצועי ישחרר אותן הרחק ממקומות הקינון. בשוק מוצעים למכירה סוגים שונים של מלכודות ליונים, מדביר מקצועי ידע להמליץ לכם על אודות המלכודת המתאימה לכם.

הרחקת יונים באמצעות רשתות

הרחקת יונים באמצעות רשתות מתאימה להרחקת היונים ממסתורי הכביסה, מקום אשר יונים רבות בוחרות לקנן בו.

מדביר מיומן יפרוס רשתות מיוחדות על גבי מסתורי הכביסה, רשתות חזקות ועמידות בעלות מראה אסתטי נעים לעין שיחסמו את הגישה של היונים אל מסתורי הכביסה ואל הקינים אשר הן בנו בהם. כאשר היונים יגלו כי הן לא יכולות לשוב אל הקן, הן יחפשו מקום אחר לבנות בו את הקינים.

הרחקת יונים באמצעות דוקרנים

היונה אוהבת יציבות ונוחות. אם נציב דוקרנים על אדן החלון, על פתחי הגגות או בכל מקום אחר שבו מקננות היונים, נמנע מהן את היכולת לעמוד במקומות אלו ונפגע בנוחות שלהן. כאשר היונה אינה יכולה לעמוד במקום בנוחות, היא תיטוש את המקום ותחפש מקומות קינון חדשים.

הרחקת יונים באמצעים אלקטרוניים

מדביר מיומן יציב מכשור אלקטרוני בסביבה שבה מקננות היונים. המכשור האלקטרוני ישמיע רעשים וקולות צורמים בתדרים הנשמעים רק באוזני היונים, והיונים המותשות מהקולות הרועשים והמטרידים יעזבו את המקום ולא ישובו אליו בזמן הקרוב.

הרחקת יונים ממרפסת באמצעות פסי דריכה חשמליים

פסי דריכה חשמליים הם פסים המותקנים לאורך קירות שונים, בעיקר מסביב לחלונות ובמרפסות והם פולטים פולסים חשמליים. כאשר היונים נוגעות בפסים האלו, הנגיעה מסבה להן כאב מזערי והן מיד מתרחקות מהמקום. שיטה זו מתאימה בעיקר למרפסות, במיוחד למרפסות גג ומעניקה פתרון ארוך טווח לבעיית היונים.

הרחקת יונים באמצעות תקליטורים ונייר כסף

המשטחים המבריקים של נייר הכסף והתקליטורים הם מחזירי אור הנעים ברוח. הם מפחידים את היונים ומבריחות אותן מהמקום. 

חשוב לדעת: לעתים, אחרי שהמדביר הרחיק את היונים ממקומות הקינון באחת מהשיטות הנ”ל, הוא יבצע ריסוס על קיני היונים. מטרת הריסוס היא להשמיד את ביצי היונים ואת כיני היונים כדי למנוע מהם להזיק ולהעביר מחלות.

שימו לב, השימוש בריסוס באמצעות חומרי הדברה רעילים  נאסר על ידי משרד הבריאות, לכן חשוב לוודא שהמדביר שבחרתם משתמש בחומרים טבעיים אשר עומדים תחת פיקוח של משרד הבריאות ומאושרים על ידו.

שאלות תשובות

האם השימוש בדוקרנים אינו פוצע את היונים ומכאיב להן?

כן, היונים פוחדות מהדחליל, ולכן הוא יצליח להרחיק אותן. אם הן התרגלו לדחליל וכבר לא פוחדות ממנו, נסו להרחיק אותן בעזרת מחזירי אור הנעים ברוח.

השיטה היעילה ביותר היא רשתות יונים. יש שיטות נוספות כמו הצבת דוקרנים, פסי דריכה חשמליים, אמצעים אלקטרוניים ועוד.

כתבות מומלצות:

צרו קשר

אתר מפורסם ע”י עגם שיווק באינטרנט