שירותי הדברה בראשון לציון

כאשר מעוניינים בקבלת שירותי הדברה בראשון לציון, כדאי לשאול בני משפחה או חברים שביצעו פעולה זו לאחרונה בביתם וזאת כדי לקבל המלצות על מדברים איכותיים שמבצעים עבודה מצוינת שפותרת את הבעיה לחלוטין.

להזמנת שירותי הדברה בראשון לציון חייגו – 077-8042177 או השאירו פרטים עכשיו:

בחירת שירותי הדברה בראשון לציון

אפשרות נוספת היא לבדוק באתרי האינטרנט כיוון ששם יש המלצות של לקוחות על שירותי הדברה בראשון לציון שבוצעו לשביעות רצונם. בעיר הענקית חיים הרבה מאד תושבים רובם במגדלי דירות ומקצתם בבתים פרטיים. בשתי האופציות אפשר לראות מדי פעם נמלים שיוצרות שביל או ערימה של חול והן נעות מנקודה לנקודה בתוך הבית. זה קורה בדרך כלל סמוך למטבח אם הושאר מזון בחוץ, או סמוך לחדר האמבטיה, כיוון שהן חופרות ומוציאות חול מהתשתיות.

גם תיקנים מגיעים מעת לעת הביתה ואף על פי שהם לא מזיקים (קראו על הדברת מזיקים), אף אחד לא רוצה לראות אותם בבית ולכן חשוב לבצע הדברה כדי שהבעיה לא תגיע הביתה.

אופציות של הדברה

קיימות כמה אופציות שכולן יוצרות הגנה מקסימלית מפני הימצאותם של תיקנים ונמלים בבית. הראשונה היא הדברה של חומרים כימיים אשר קוטלת את החרקים הקיימים (קיימת גם הדברה ירוקה). מעבר לכך, המדביר מרסס את החומר בכל פינה בבית, בהיקפם של כל הקירות ומאחורי הרהיטים. כמו כן הוא מרסס מתחת לכיור של המטבח כיוון שזהו המקום שעלולים לצוץ ממנו בעיקר תיקנים שמסתובבים בצינורות הביוב.

אפשרות נוספת היא ריסוס באמצעות חומרים אקולוגיים שמבצעים עבודה זהה, אך מדובר בחומרים שהם ידידותיים לסביבה והם אינם כימיים. בשנים האחרונות רוב הציבור מעדיף שהמדביר יבצע שירותי הדברה בראשון לציון בדרך זו, כדי לא להכניס חומרים כימיים מסוכנים הביתה, במיוחד בבתים שגדלים  בהם ילדים וחיות מחמד.

התנהלות בנושא ההדברה

כדי ליצור אפקטיביות מקסימאלית, סוגרים את כל החלונות בבית. כשהמדביר מסיים את הריסוס, יוצאים מהבית לשעתיים ומאפשרים לחומר להיספג כראוי על הפנלים, המרצפות והפרקטים. לחומרים הללו אומנם אין ריח אך לאחר שעתיים פותחים את כל החלונות בכל ההיקף של הבית ומאפשרים לבית להתאוורר כראוי.

ההנחיה של המדביר היא לא לשטוף את האריחים מיד לאחר ההדברה אלא לאפשר לחומר להיספג כראוי בכל המרחב כדי שאם ייכנסו לבית נמלים או יעופו פנימה תיקנים, הם יחושו את החומר ודבר זה יגרום למותם באופן כמעט מידי.

כאשר מדובר בבית פרטי, המדביר מרסס את החומר גם בחצר ובגינה, כיוון שאם יהיו במקומות הללו חרקים, קיימת סבירות שבשלב מסוים הם ייכנסו גם הביתה ואף אחד אינו מעוניין שזה יקרה.

ברוב המקרים מי שמבצע שירותי הדברה בתל אביב או בראשון לציון הם מדבירים מוסמכים שיש להם ניסיון רב בסוגים שונים של פעולות הדברה. כאשר מזמינים מדביר יש לוודא שהוא בעל רישיון תקף כך שברור שהוא עבר את הקורסים הרלוונטיים בתחום זה והוא יודע כיצד לפעול נגד כל אחד מסוגי החרקים.

אולי יעניין אותך:

צרו קשר

אתר מפורסם ע”י עגם שיווק באינטרנט