שיטות מצוינות להדברה נגד יתושים

יתושים מגיעים במיוחד בעונת הקיץ למקומות רבים ברחבי העיר. הם מעופפים, מטרידים ובעיקר עוקצים. המגמה של כל רשות מקומית היא לקטול את הנחילים העצומים של היתושים, אך מדובר במשימות לא קלות, כיוון שהכמויות של היתושים הן גדולות מאד.

 

להזמנת הדברה נגד יתושים חייגו – 077-8042177 או השאירו פרטים עכשיו:

השיטה הנכונה להדברה נגד יתושים

הרעיון המרכזי הוא למצוא את הביצות, השלוליות הקטנות או מקומות אחרים שבהם היתושים מתרכזים. הדרך המתוחכמת היא לתקוף אותם במקומות הללו וכך להמית את היתושים בתוך מקומות המסתור שלהם.

יתוש זכר חי שבוע אחד בלבד אך היתושה חיה פרקי זמן ארוכים הרבה יותרוהיא משריצה מאות יתושים, לכן כל הטלה שלה היא משמעותית ביותר. אם מדובר בשטחים פתוחים, אנשי הרשות המקומית מתמקדים במציאת הקינים של היתושים ובכל אחד הם קוטלים את היתושים, הביצים, הגלמים והזחלים.

כדי לסייע לתושבים אשר סובלים מאד מהעקיצות, מתבצעת הדברה כימית מאסיבית בהרבה מאד שטחים, כדי להפחית ככל האפשר את המכה הקיצית.

דרכים למנוע הגעת יתושים

היתושים מגיעים מהר מאד לכל מקום שיש בו מעט מים, שלוליות, ביצות קטנות, הצטברות של מים על גגות מבנים, ליד ברזי ההשקיה ועוד.

לכן ההנחיה לתושבים היא לא ליצור שלוליות מסוג זה ואם נוצרה שלולית לייבש אותה לפני היתושים מגיעים פנימה ואז הם תוך פרק זמן קצר הופכים לכמות עצומה בתוך השלולית וסביבה.

יתושים בישראל

מבין כל הסוגים של היתושים הקיימים בעולם, נמצאים בישראל שלושה זנים עיקריים, אנופלס, קולקס ואדס. מעבר לכל העקיצות הלא נעימות, היתושים מעבירים מחלות והם מסוגלים להדביק בכך גם את בני האדם ולכן החשיבות של ביצוע הדברה נגד יתושים הכימית היא כה גבוהה. בין המחלות שמעבירים היתושים אפשר למצוא את קדחת הנילוס, מלריה ועוד.

ריסוס בבית נגד יתושים

אם יש מתקפה של יתושים בבית, אפשר להזמין מדביר מקצועי אשר מרסס בכל רחבי הבית, תוך מתן תשומת לב ושפע של חומר על כל המסגרות של החלונות ושל הדלתות, כדי שהיתושים ייתקלו בחומר כשהם מנסים לחדור הביתה.

מומלץ גם להתקין רשתות נגד יתושים על כל החלונות בהיקף הבית ואם יש דלת מעבר לגינה, גם עליה להתקין רשת. חשוב להקפיד ולסגור אותם כדי להקטין לאפס, את האפשרות לחדירה של יתושים הביתה.

היתושים עוקצים בעיקר ילדים ולא אחת הילדים והתינוקות קמים בבוקר מלאי עקיצות כיוון שיתוש או כמה יתושים בילו בחדרם בלילה. העקיצות כואבות, מתנפחות ומאד לא נעימות לילדים ולתינוקות בכל מקום שבו הם נעקצו ברחבי הגוף

צוות מומחי ההדברה שלנו, ישמח לסייע לכם במאבק נגד היתושים. מדביר מקצועי שלנו יגיע לביתכם במועד הנוח לכם וירסס הן בבית והן בחצר, יתמקד בשלוליות אם קיימות ברחבי הגינה וישאיר שכבה נאה של חומר ריסוס שינטרל אותם.

לחצו כאן להזמנת שירות של הדברה ירוקה למזיקים

אולי יעניין אותך:

צרו קשר

אתר מפורסם ע”י עגם שיווק באינטרנט